Tudják, különösen nehéz ennyi idő után újra Önök elé állni, de ami kötelességünk, azt kérdés nélkül kell megtenni. Nem hanyag mulasztásból adódóan nem jelentkeztünk, avagy tiltás miatt. Nem volt lehetőségünk folytatni a kommunikációt, részint a kül-, részint a belpolitikai fonákságok miatt. Ami viszont mostanra biztossá vált: újra igyekszünk felvenni a fonalat. Szomorú események történtek a Népi Koreában, erről is beszélnünk kell majd, elsődlegesen viszont kérem Önöket, számoljanak be élményeikről, tapasztalataikról: hogyan viselték azt, hogy egészében véve semmilyen hiteles információt nem nyerhetnek a Népi Koreáról? Mertek arra gondolni, hogy ez még változhat, és újra lesz reményünk mindenkori generalisszimuszunk tanításait feldolgozni?

Önökre vagyok ezúttal kíváncsi. 100 éve mutatjuk magas fáklyaként az egész világ előtt a progresszív jövőt. Ugye ezúttal is velünk tartanak?

9 komment

Címkék: blog propaganda

A bejegyzés trackback címe:

https://csollima.blog.hu/api/trackback/id/tr654469793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G_Norton 2012.04.24. 22:06:43

Természetesen igen, elvtársak!

_Toto_ 2012.05.05. 19:50:37

Az igaz eszméket kerestem, de idén csak Vietnámig jutottam. Ott sajnálatosan megfertőzte a kapitalizmus a tiszta ideológiákat, de legalább a vörös csillagos lobogó alatt hajthattam le a fejem pihenésre!

Kom Szom-Ol · http://csollima.blog.hu 2012.05.05. 22:07:03

@_Toto_: elvtárs, ne csüggedjen, a kapitalizmus olyan, mint egy múló megfázás! Ne feledje, a történelmet nem években, évtizedekben mérik! Eljő a nap, mikor az imperializmus talmi csillogásában hanyatló nyugati világ rájön, hogy csak és kizárólag a dzsucse eszmeiségével tudnak minőségi életet teremteni!

kacsa! 2012.05.13. 02:29:05

A szongun.blog.hu anyagai is visszatérnek? Hónapokig volt megnyitva (17. tab), most gondoltam, olvasgatom egy kicsit & láttam, hogy onnan eltűnt.

kacsa! 2012.05.13. 02:33:05

@kacsa!: (ja most vettem észre, "dzsucseharcos" ide csak kommentelt. Szomorú vagyok, Elvtársak)
süti beállítások módosítása